Wednesday, November 4, 2009

Peserta JAWHAR INTELLECTUAL DISCOURSE Bil.4/2009


Hari ni 20 Oktober 2009 Saya sampai offic pukul 7.50pg. Saya tanya PA Pengarah Tn. Hj. Mohamed Nor Bin Hj. Hassan Kak Jun. Alaaaa dia dah pergi dengan Pemandu(kereta jabatan). Saya terus call.......minta maaflah Tn. Hj. saya tak sempat jumpa Tn. Hj. semalam, sebab saya ada urusan settelkan bil telefon(internet) di Pekan Kajang dan terus balik rumah. Tn. Hj. kata ok tak apa... Saya pun cepat cepat pergi dan call pemandu(naik kereta jabatan). Sampai di Dewan Auditorium EA, Parcel E pukul 8.15pg. dan terus jumpa Tn. Hj. minta maaflah banyak banyak. dan daftar dan minum pagi sekali dengan Tn. Hj. dan Tn. Hj. pesan ambil extra nota-nota untuk KAN Tan Sri.

Oh...rupanya Tn Hj. ada sekali dengan anaknya dalam JAWHAR tu dan duduk sekali....patutlah dia nak sangat pergi awal. tak palaaaaa.

Pukul 9.15pg baru mula dengan dirasmikan oleh Dato' Dr. Hj. Sohaimi Bin Hj. Mohd Salleh Ketua Pengarah JAWHAR kata-katanya baik dengan dimulakan bacaan bismillah lima....dan beliau memetik ungkapan Imam Syafie iaitu "Sesiapa yang hendakkan kejayaan di dunia hendaklah dengan berilmu dan sesiapa yang hendakkan kejayaan di akhirat, hendaklah berilmu".
Kabis pukul 1.00tgh dan makan tengahari dan balik pejabat pukul 1.20tgh......

No comments:

Post a Comment